OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky


Základní údaje:
Provozovatel internet. obchodu: Božena Gubancová
IČ: 74751468 Sídlo společnosti: Dolní náměstí 305/21, Opava-Město, 746 01
Korespondenční adresa: Nad Lučinou 10/14, Ostrava-Bartovice, 717 00


Nejsme plátci DPH

 
Bankovní spojení: Vám bude zasláno e-mailem.
IBAN : CZ24 3030 0000 0019 1110 8017
SWIFT: AIRACZPP

PO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ VÁM BUDE E-MAILEM BĚHEM DNE OBJEDNÁVKA POTVRZENA O JEJÍM PŘIJETÍ


PO PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY NA ÚČET PRODÁVAJÍCÍHO, VÁM BUDE NEJPOZDĚJI DO 10 PRACOVNÍCH DNŮ VAŠE OBJEDNÁVKA ODESLÁNA!


Email: umistramydlare@seznam.cz
Telefonní kontakt: +420604305872

Před nákupem v našem internetovém obchodě nebo v osobním nákupu se prosím seznamte s následujícími obchodními podmínkami. Tento nákupní řád nabývá platnost dnem 01.01.2022.

 Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto nákupního řádu bez předchozího upozornění.


Obchodní podmínky:

1.1. OBJEDNÁVKA

Podmínkou vzniku kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je odeslání písemné objednávky z eshopu - U Mistra Mydláře BG - Ruční práce.

Elektronická objednávka je považována za návrh kupní smlouvy a pro její úplnou platnost je nutné potvrzení objednávky ze strany kupujícího včetně všech vyplněných náležitostí. Objednávku lze také zaslat mailem na - umistramydlare@seznam.cz

1.2. CENA A PLATBY PŘEDEM

Pro kupujícího je platná cena na stránkách ---------------  v okamžiku odeslání objednávky.
Prodávající si vyhrazuje právo měnit ceny za zboží v případě že dojde k výrazné změně kurzu vůči zahraniční měně nebo dojde ke změně u velkoobchodního prodejce a u ostatních dodavatelů zboží.
Kupní cenu lze považovat za zaplacenou až v okamžiku, kdy je v plné výši připsána na bankovní účet prodávajícího.
Kupující obdrží současně se zbožím také řádný daňový doklad, který je současně dokladem o zaplacení zboží.
Kupující přebírá zboží až v okamžiku, kdy je uhrazena jeho cena v plné výši, pokud nebylo dohodnuto jinak.
Pokud si kupující zásilku nevyzvedne a zásilka se vrátí zpět, je zásilka zaslána znovu, ale již v plné výši za dopravné a předem uhrazení dopravného.

TO ZNAMENÁ, ŽE OBJEDNÁVAJÍCÍ ZAPLATÍ ZPĚTNÉ DOPRAVNÉ K PRODAVÁJÍCÍMU A NAVÍC DOPRAVNÉ ZNOVU KE KUPUJÍCÍMU! Což navíc zaplatí 2x částku za dopravné.

Na opětovné zaslání zásilky kupujícímu se nestahují žádné slevy, které nabízí prodávající.
Zboží Vám bude doručeno společnosti PPL
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží předem. viz. Platba a doručení.
Celková cena za objednávku a dopravné Vám bude zaslána po vytvoření objednávky na e-mail.
Údaje potřebné k platbě Vám zašleme e - mailem.

 

1.3. STORNO - ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Storno objednávky ze strany kupujícího:
Po závazném potvrzení a odeslání objednávky má kupující právo odstoupit od smlouvy a to do 14 dní.
Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku pouze za objednané zboží, nikoliv za dopravné předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.
Pokud si kupující zásilku nevyzvedne a nejeví o ni zájem, zásilka se vrátí zpět k prodávajícímu. Kupujícímu bude vrácena cena pouze za objednané zboží nikoliv však za dopravné.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

- Zboží se již nevyrábí nebo došlo k výraznému zvýšení ceny u dodavatele zboží.
Prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího, aby ho informoval o vzniklé situaci.
Pokud je možná náhrada zboží podobného charakteru a ceny a dojde ke vzájemné dohodě, prodávající se snaží dodat toto zboží v původně dohodnutém termínu a ceně.
Pokud již zaplatil kupující za zboží a prodejce mu z výše uvedených důvodů není schopen dodat, dojde ze strany prodávajícího ke vrácení celé částky na účet nebo adresu, kterou určí kupující a to co nejdříve - Bez udání důvodu


Vrácení peněz - z důvodu ukončeného zájmu ze strany nakupujícího


Vrácení peněz (dobropis)


Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu posíláme peníze na Váš účet z důvodu vrácení zboží zakoupené přes e-shop, ukládá nám zákon povinnost založit potvrzení o převzetí dobropisu.
V takovém případě Vám mailem zašleme dobropis, který je nutné vytisknout, podepsat, vyplnit číslo účtu, na který zašleme peníze nejpozději do 14 dní od přijetí dobropisu.. Originál vytištěný dobropis s řádně vyplněnými údaji je nutné odeslat na naši doručovací adresu: Božena Gubancová, U Mistra Mydláře BG, Nad Lučinou 10/14, Ostrava-Bartovice, 717 00


1.4. DODACÍ PODMÍNKY

Prodávající odešle zboží po obdržení elektronické objednávky (k objednávce bude přičtena cena za dopravu) ověření objednávky a připsání částky na účet v co nejkratším termínu v závislosti na provozních možnostech a dostupnosti zboží.
Pokud má prodávající objednané zboží skladem, odešle ho na adresu kupujícího do 14 pracovních dní.
V případě, že prodávající nemůže odeslat zboží od obdržení objednávky do 14 pracovních dní, kontaktuje kupujícího telefonicky nebo elektronickou poštou.
Prodávající zašle zboží na adresu uvedenou v objednávce. Za splnění dodávky se považuje doručení zboží na určenou adresu. Náklady na doručení hradí kupující. Cena a způsob platby je zvolen v elektronickém obchodě. Prodávající zajišťuje dopravu zboží na celém území České Republiky.


Pokud není schopná společnost PPL doručit objednávku z důvodů nezastižení, ukládá se balíček na v nejbližším depu místě bydliště. Jestli-že si zákazník balíček nevyzvedne , společnost PPL balíček odesílá zpět k odesilateli, v tomto případě si můžete balíček vyzvednout na našem výdejním místě. Avšak po opětovném odeslání na Vaši adresu účtujeme dvojitou částku za dopravu, která Vám byla vyčíslená (platba za doručení zpět k odesílateli a platba znovu zaslání balíčku na vaši adresu). Balíček se odesílá po připsaní částky na účet, který je uveden na faktuře. Taktéž nezapomínejte uvádět variabilní symbol .


1.5. ZÁRUKA

Kupující je povinen si prohlédnou okamžitě při převzetí , zda je zboží bez zjevných známek poškození a zabalené.
Pokud kupující zjistí, že došlo k poškození zboží během přepravy, veškeré náklady na opravu zboží nese dopravce.
Pokud kupující potvrdí přepravci převzetí zboží, nelze při pozdějším zjištění poškozeného zboží během dopravy vymáhat na dopravci ani prodávajícím vzniklou škodu.
Minimální záruka na zboží, pokud není uvedeno jinak, je podle zákona 2 roky.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nebo na vady které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným používáním.


1.6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Prodávající se zavazuje, že neposkytne údaje o kupujícím žádné třetí straně.
Odesláním objednávky v elektronickém obchodě U Mistra Mydláře BG souhlasíte se shromažďováním informací o Vás a Vašich nákupech.
V případě, že dojde k poškození zabezpečení a do systému vnikne cizí osoba (hacker) prostřednictvím počítačové sítě internet, provozovatel elektronického obchodu nenese zodpovědnost za škody vzniklé tímto jednáním.


1.7. SHRNUTÍ

Odesláním elektronické objednávky , či zakoupení zboží osobně souhlasí kupující se všemi podmínkami uvedenými v tomto nákupním řádu a také s cenou za dopravu.
Odesláním a potvrzením objednávky se zároveň prodávající a kupující zavazují, že jednají ve smyslu ust. § 262 odst. 1 Obchodního zákona a není-li uvedeno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem.